
Agencija KUĆA PETROVIĆ je jedna od najstarijih agencija za nekretnine u Nišu, tačnije registrovana je 1997.g. U svojoj istoriji agenicija se uspešno bavila posredovanjem u prometu i zakupu nepokretnosti, nadgradnjom stambenih objekata i izgradnjom stambenih objekata iz temelja. Svojim klijentima nudimo profesionalne usluge u posredovanju u prometu i zakupu nepokretnosti. Naš tim čine profesionalci u oblasti prodaje, prava, menadžmenta i administracije.
Otvoreno mesto br:1
Agent za nekretnine (m/ž)
Niš
Glavna zaduženja na poslu bi bila:
Kancelarijski deo posla koji obuhvata:
- Rad na računaru – praćenje ponude i potražnje
- Komunikacija sa klijentima
- Sastanci sa vlasnicima i kupcima nekretnina;
- Pisanje izveštaja nadređenom;
Terenski deo posla obuhvata:
- Razgledanje i prezentovanje nekretnina;
- Sastanci sa vlasnicima i kupcima nekretnina
Potrebne kvalifikacije:
Idealan kandidat bi imao sledeće karakteristike:
- Minimum 3 godine na poslovima prodaje, jer bi iskustvo u prodaji pomoglo u adaptaciji u na ovoj radnoj poziciji
- Napredno poznavanje rada na računaru, jer je računar osnovno sredstvo za rad
- Interesovanje za rad sa ljudima i usavršavanje u ovom domenu, jer rezultat zavisi od sposobnosti da se dobro ophodite i sarađujete sa ljudima
- Razvijenu sposobnost samoorganizacije, jer je organizacija osnov svega, pa će iz ove sposobnosti nastati i prilika za napredovanjem
- Vozačka dozvola B kategorije i aktivan vozač je obavezna, jer imamo svoja vozila kako bi bili brži u radu sa klijentima
- Spremnost na učenje i usavršavanje, jer je regulativa u oblasti nekretnina obimna i stroga a posredovanje u prometu i zakupu predstavlja specifičnu uslugu, gde je potrebno konstantno usavršavanje
- Visoka kultura pisanog i usmenog izražavanja – jer se trudimo da kvalitetom budemo iznad konkurencije, a kultura izražavanja je prva stepenica u tom procesu.
Kompanija nudi:
- Redovno zaposlenje (ugovor, zarade, doprinose, godišnje odmore, slobodne dane, bonuse)
- Priliku za usavršavanje, radom sa kolegama dokazanim u ovom i drugim poslovima, kao i obukama koje organizujemo kod estrernih edukatora
- Rad sa dinamičnom ekipom u ambijentu za koji verujemo da je odličan po kvalitetu i funkcionalnosti
- Mogućnost napredovanja
Ukoliko smatrate da se prava osoba za ovaj posao molimo pošaljite biografiju (CV) elektonskim putem a mi ćemo se potruditi da Vas što pre kontaktiramo. Propratno pismo sa opisom gde ste radili i zašto smatrate da je ova radna pozicija dobra za vas bi bilo prednost. Adresa na kojoj možete poslati biografiju je: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Ukoliko imate dodatnih pitanja vezanih za poslovni proces, sugestije, primedbe i žalbe, možete se obratiti mailom na: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Hvala na izdvojenom vremenu za čitanje oglasa i konkurisanje
Otvoreno mesto br:2
Administrativni radnik (m/ž)
Niš
Glavna zaduženja na poslu bi bila:
Kancelarijski deo posla koji obuhvata:
- Konsultacije sa agentima
- Komunikacija sa klijentima
- Poseta institucijama i upravama: Katastar nepokretnosti, uprava za planiranje i izgradnju, sud, javni beležnici, privatne geodetske organizacije i sl.
- Zakazivanje overe kod javnih beležnika sa pripremom dokumentacije za overu
Potrebne kvalifikacije:
- Min. srednja stručna sprema poželjno viša ili visoka
Idealan kandidat bi imao sledeće karakteristike:
- Minimum 2 godine iskustva na administrativnim poslovima a prednost u organizaciji i vođenju timskih poslova, jer na taj način bi obavljao posao i kod nas i voleli bi da nam se pridruži kolega sa iskustvom
- Napredno poznavanje rada na računaru, jer je računar osnovno sredstvo za rad
- Interesovanje za rad sa ljudima i usavršavanje u ovom domenu, jer rezultat celog tima zavisi i od sposobnosti da se dobro ophodite i sarađujete sa ljudima
- Razvijenu sposobnost samoorganizacije, jer je organizacija osnov svega i voleli bi nekog ko je na prethodnim radnim zadacima bio poznat kao primer organizovanosti
- Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač) je poželjna, jer imamo svoja vozila kako bi bili brži u radu sa klijentima što će pomoći i novom kolegi da bude brži
- Spremnost na učenje i usavršavanje, jer je regulativa u oblasti nekretnina obimna i stroga a posredovanje u prometu i zakupu predstavlja specifičnu uslugu, gde je potrebno konstantno usavršavanje
- Visoka kultura pisanog i usmenog izražavanja – jer se trudimo da kvalitetom budemo iznad konkurencije, a kultura izražavanja je prva stepenica u tom procesu
Kompanija nudi:
- Redovno zaposlenje (ugovor, zarade, doprinose, godišnje odmore, slobodne dane, bonuse)
- Priliku za usavršavanje, radom sa kolegama dokazanim u ovom i drugim poslovima, obukama koje organizujemo kod eksternih edukatora, kao i kroz zadatke koji se odvijaju u stalnom poslovnom procesu
- Rad sa dinamičnom ekipom u ambijentu za koji verujemo da je odličan po kvalitetu i funkcionalnosti
- Mogućnost napredovanja
- Okvirna plata: 35.000 - 45.000 RSD
Ukoliko smatrate da se prava osoba za ovaj posao molimo pošaljite biografiju (CV) elektonskim putem a mi ćemo se potruditi da Vas što pre kontaktiramo. Propratno pismo sa opisom gde ste radili i zašto smatrate da je ova radna pozicija dobra za vas bi bilo prednost. Adresa na kojoj možete poslati biografiju je: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Ukoliko imate dodatnih pitanja vezanih za poslovni proces, sugestije, primedbe i žalbe, možete se obratiti mailom na: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Hvala na izdvojenom vremenu za čitanje oglasa i konkurisanje